眼睛像車崩溃, your blog is so boring, I'm sorry but I miss emo...
眼睛像車崩溃
给我发短信
音乐
アーカイブ
他媽的你的博客
Posted on 1st 12月 at 12:49 AM
匿名からの質問: your blog is so boring, I'm sorry but I miss emo jorge.

Nice

Start
00:00 AM